Irriterande respons.

För några år sedan var jag med i en maillista som hette Lundaspam. Det var en intern lista på Framfab för några stycken som gillade att snacka med varandra, men också för att bolla idéer och ställa tekniska frågor.

Där lärde jag mig den ädla konsten att komma med irriterande svar. I alla sammanhang. Låt mig dra några exempel.

- Tack så mycket för i onsdags. Det var sjukt kul!
- OK Johan.

- Är det nån som vill ha kaffe?
- OK Johan.

- Lunch på Annas?
- OK Johan.

- Tack för idag. Vi ses imorgon.
- OK Johan.

Detta är alltså upplagt enligt samma princip som "Det sa din morsa med..." men är mycket mer frustrerande att bli utsatt för eftersom tröskeln för att förstå humorn i det hela är så hög. Jag vill härmed uppmana er alla att prova själva. Och tror ni inte mig, så tro Snaskefar. Han är redan igång.

OK Johan.

Kommentarer
Postat av: Tobias L

OK Johan.

2007-11-12 @ 13:40:13
Postat av: Snaskefar

OK Johan.

2007-11-12 @ 16:11:28
URL: http://snaskefar.blogg.se
Postat av: morpheo

ohohohoho!
ok johan.

2007-11-13 @ 21:21:02
URL: http://minluktaroxofisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0