Mellan dröm och verklighet.

Ni vet det där stället som finns mellan dröm och verklighet. I filmen Hook säger Tingeling att hon finns där. I mitt fall finns däremot ingen Tingeling, men en försäljare som ringde och undrade om jag funderar på att byta bostad. Jag sa nej. Sedan frågade han om jag ville byta bank. Det ville jag inte heller. Sedan undrade han om jag behövde renovera min lägenhet. Då frågade jag vad i hela friden han var ute efter. Svaret gjorde mig lite konfunderad, eftersom han helt sonika la på luren direkt.

Jag kanske gjorde bort mig. Hade jag sagt ja till allt hade jag kanske fått bo i en nyrenoverad bank. Och banker ligger alltid centralt.

Kommentarer
Postat av: Zacharias

Hahaha! Du har nog blivit uppringd av någon på mitt jobb, tror inte de finns några andra som har de samtalen vi har... Lite klantig säljare dock

2007-12-07 @ 12:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0