Ring.

*ring ring*

- Hallå?
- Tjena. Det är Ditt Dåliga Samvete.
- Nej men hej, det var länge sedan. Hur står det till?
- Det är toppen faktiskt. Har varit skönt med lite semester. Legat på stranden och solat, druckit schyssta drinkar. U know.
- Låter väldigt trevligt. Jag blir faktiskt avundsjuk.
- Ähh, du skall ju snart också iväg. Men du, jag tänkte bara säga att jag snart kommer börja jobba inom dig igen.
- Va?
- Ja, min semester är slut så jag tänkte börja imorgon. Är det ok?
- ...ärligt talat så är det inte det. Mitt liv har faktiskt blivit mycket roligare sedan du åkte iväg.
- Det precis det jag tänkte snacka om. Ångest ringde igår. Han sa att du inte längre lyssnar på honom. Och han berättade dessutom blivit polare med Jävelskap. Och Framåtandan säger att du låst in honom i städskrubben. Vi måste verkligen träffas du och jag.
- Du har rätt. Vi ses på Ebbas om 20 minuter, ok?
- Ok.

*klick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0