Citat, i efterhand.

Jag och Olof pratade förra veckan om hur roligt det vore att hitta på citat i efterhand. Här är några vi kom på.

- Om inte Doris Lessing får nobelpriset i litteratur i år kommer jag att bli sjukt förvånad. 
JR, april 2007

- Jag kan slå vad om att Ulrika Schenström kommer att göra bort sig i år. Typ dricka vin och hångla med en journalist.
Gösta Olsson, januari 2007

- Det skulle inte förvåna mig ett dugg om Kim Källström sätter sveriges sista mål i em-kvalet.
JR, februari 2007

Hade vi bara haft tid hade vi nog fortsatt ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Snaskefar

Jag gissar att Snaskefar kommer att ta för mycket plats i vissa sammanhang under 2007.
/Snaskefar 2006.

2008-01-08 @ 15:43:19
URL: http://snaskefar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0