Prova detta. Det är kul.

Har ni tänkt på att alla lyssnar på en när man viskar. Speciellt om man talar i mobilen på allmän plats eller på bussen. Man kan reta folk lite genom att slänga in omotiverat intressanta saker i konversationen man har.

- ...jo, men jag gjorde ju slut med henne innan jag fått reda på att hon suttit inne för dråp.
- Nej, de har inte "Mein Kampf". Vad skall jag nu köpa till min svärfar?
- Va? Körde du på ett rådjur? Blev bilen skadad? Inte det? Hur gick det med rådjuret då? Jaha. Men ge dig till mig, så kan jag stycka upp det till dig.
- Hej. Du, sätt 35.000 på "Mr Bongobongo". Hans lopp är om 25 minuter, jag hinner inte fixa det själv.

Ni anar inte hur mycket folk försöker ge sken av att de inte lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0