Spontantal.

Jag var på spontalbak igår. Jag blev ombedd att hålla tal. Jag bad om fem minuters betänketid och höll sedan talet "Hur man vinner framgång hos kvinnor, utan att anstränga sig".

Det gick bra. Folk skrattade och var nöjda. Talet i sig handlar om hur man som kille på bästa sätt tar sig igenom en helkväll och vinner damens hjärta. Jag visar också hur man inte skall göra. Jag driver ganska vilt med oss män helt enkelt.

Efteråt kom en söt liten tjej fram.

- Hej. Det var du som höll talet va?
- Ja.
- OK. Jag har två saker jag måste säga. Ett, det var jättekul.
- Tack så mycket.
- Två. Varför måste du förlöjliga er män på det sättet som du gör? Jag menar ni är ju killar, var stolta istället. Det är bara plumpt att driva med er själva. Eller hur?
- ...ehh.
- I alla fall så var det roligt. Hej då.

Jag vet inte om hon sa det som ett skämt, eller om hon verkligen menade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0