Det var länge sedan...

För någon vecka sedan så var jag ute i Malmö.
Av någon anledning hamnade jag på KB, på Vinylbaren och spenderade min tid med lite JD och nåt läskande.

Plötsligt springer jag på en gammal kompis som jag inte sett på minst 14 år. Jag blir glad och går fram och säger hej.

- Hej! Det var länge sedan!
- ...fan vad fet du har blivit.
- ...ja, jag har ändrats lite. Men du ser likadan ut.
- Ja, det är gött.
- Jag vet inte. Med tanke på att du fortfarande ser ut som 17, men är 32 så vet jag inte riktigt om jag kan hålla med.
- ...jag är i alla fall inte fet.
- ...nej, jag vet det.
- Precis.
- ...Jaha, ha det bra. Vi ses!

Det roliga är att jag faktiskt skall börja träna igen.

Jag undrar vad han skall göra.


Kommentarer
Postat av: Mona

skaffa skägg kanske. skägg är bra.

2009-11-24 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0