Citat.

När jag jobbade på Framfab hade vi en citatlista man kunden spana in på webben. En kompis på jobbet som heter Petter D brukade uppdatera den när folk sa roliga saker, och skriva en kortare bakgrund om hur var när och i vilket sammanhang det sades. Och av vem. Eftersom jag anser mig vara en rolig person tyckte jag efter ett tag att det var konstigt att jag aldrig kom med på denna lista.

2 månader innan jag slutade på företaget satt jag och drack fredagsöl med några på kontoret varefter nån sa nåt skruvat, och vips skrev Petter D in detta citat i listan. Lite småfull och sur utbrast jag lite för högt

- Vad fan får jag aldrig vara med på citatlistan för? Jag har fan sagt coola saker!

Det citatet kom med.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0