I sovrummet.

Jag är ofta ute och sjunger på olika fester. Då brukar Niklas hålla i snacket, vilket han ofta gör riktigt bra. I detta snack brukar vi prata om hur olika yrkesgrupper är i sovrummet. Eftersom detta klassas som lite ekivok humor, skrattar folk gärna lite extra åt det. Låt mig dra några exempel.

Brandman:
- Brandkåren rycker in. Brandkåren rycker ut.

 Polisen:
- Apapapap. Nu gick det väl lite väl fort.

Ni inser vilka möjligheter som finns med att skoja om sånt här va? Nu när man läser det är det dock inte lika roligt som när vi framför det.

Alternativt:

Tandläkaren:
- Gapa stort.
- Varsågod och spotta.

...ibland ångrar jag att jag skriver sånt här.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Kassörskan:
- Det blir hundratjunie å femti tack. På beloppet?

2007-12-15 @ 16:36:33
URL: http://www.mossisen.se
Postat av: Gonzo

Spexaren:
- Hepp!

2007-12-15 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0