Oups.

Jag satt och jobbade, som jag brukar göra på kvällarna. Plöstligt hör jag nåt konstigt ljud. Jag mutar tv:n. Det är nån som har sex. Högt! Jag kan inte reda ut om det är grannen eller de ovanför och byter kanal. Men jag har ju inget ljud? Jag höjer ljudet...har alltså glömt att jag har stängt av det. Samtidigt som jag trycker in rätt kombination för Canal +-sport, så kommer jag på mig att jag måste trycka på mute-knappen för att få igång ljudet. Ljudet kom tillbaka...på väldigt hög volym...bara detta misstag är lite pinsamt.

Men nu hade jag dessutom råkat trycka in fel kanal. Det var inte sport på tv:n. Det var porr.

Jag tror hela huset vaknade av de höga kvinnostönen från mitt vardagsrum.

Så förvånade de måste ha blivit att det blev tyst så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0