Sådär va?

Damen som bor mitt över mig är väldigt gammal och fruktanstvärt virrig. Idag hittade jag henne i princip naken ståendes utelåst i trapphuset. Hon hade återigen varit "tvungen att se efter om det var hon som bodde där" och gått ut och kollat på sin namnskylt på dörren. Jag slängde på henne en gammal morgonrock jag hade, ringde ordföranden i huset och väntade på att han kom och släppte in henne. Sedan gick jag in till mitt.

Sedan ringde min pappa. Han berättade att ordföranden i huset hade ringt till dem och undrat om det var min morgonrock som damen hade haft på sig. Det visade sig att det enda numret ordföranden hade till mig var mina föräldrars hemnummer.

...allvarligt talat. Hur förvirrad är världen?

Kommentarer
Postat av: Snaskefar

Jag saknar ord.

2007-12-04 @ 19:28:32
URL: http://snaskefar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0