...ja, vad skall jag fråga om?

Det är mycket folk omkring oss. Vi har redan fotograferats. Hon i klänning, jag i mumuedräkt. Alla vill tala med henne. Hon är artig, trevlig och kul att se. Plötsligt riktar hon blicken mot mitt håll och ger mig en blick som undrar om jag har nåt att säga. Jag blir för ögonblicket stum...men finner mig sedan.

- Ehh...har kronprinsessan Facebook?

1/2 sekund sedan hade jag sjunkit genom golvet, satt mig i en taxi och bett honom köra mig så långt bort han bara kunde.

Kommentarer
Postat av: Marie

I understand! I once met Lady Thatcher...all I wanted was a bloody autograph in the book... but suddenly she was right in front of me, shaking my hand. What do you say?

I'm Swedish!

Intellectual conversation did not follow. Nevermind!

2008-04-30 @ 18:04:50
URL: http://marienicholson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0