Ibland hör man dumma saker.

Promenerade hem idag efter en lunch med Gonzo & Snaskefar. Går förbi en riktig stekare som snackar i telefon. Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om det han sa, men intressant var det. Tänk att sådana människor finns.

- Men allvarligt, man behöver inte ligga med en tjej för att säga att man gjort det.

Intressant. Jag tror dock man måste sätta det inom rimliga proportioner. Man kan ju liksom inte gå och säga att man legat med Britney eller liknande. På sin höjd Gynning, och även det skulle nog tas emot med skeptisk blick. Nej, håll det realistiskt. Det blir bäst så.

Kommentarer
Postat av: Snaskefar

Det påminner lite om min absoluta favoritraggningsfras:
- Ska vi gå hem till mig och göra det som jag säger till alla att vi redan har gjort?

2008-01-24 @ 22:58:22
URL: http://snaskefar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0