Att jävlas, med stil.

Ibland piffar jag upp min vardag med att jävlas lite med min omgivning. Ett av mina favoritpranks är att låta skägget växa ut i två veckor, sedan raka bort allt....utom en liten bit på kinden. Sedan går jag på fest. Under festen har folk otroligt svårt att slita blicken från detta hårbeväxta områpe. "Vad är det" tänker folk. "Vad fult det är, "Stackars kille" etc.

Sedan efter ett tag går jag på toaletten och rakar bort det sista.

När jag sedan kommer tillbaka bland folk vet de inte riktigt vad de skall tro. "Hade han inte nåt på kinden", "Det är nåt som saknas" tänker de och vet inte riktigt vart de skall titta.

Detta är välplanerad humor.

Tramsigt? Ja!
Roligt! JA!
Irriterande? Ja.
Dumt? ...ja.


Kommentarer
Postat av: sannaTJ

HAHAHHA :D
Kolla gärna in på min blogg, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-09 @ 11:14:43
Postat av: Gonzo

Psycho varning? Ja!
Lysande? Ja!
Humor? Så in i helvete!

2008-05-09 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0