Killars fulaste klädsel. Och en bra film.

Efter mitt tidigare inlägg lägger jag nu upp listan på de tre klädstilarna som en kille är mest oattraktiv i.

3. Enbart toppluva. Inte snyggt, men man håller iaf huvudet varmt.
2. Enbart strumpor. Tubsockar är fulare än vanliga strumpor, som dock inte ser vidare bra ut heller.
1. Enbart t-shirt. Otroligt fult. Drar all uppmärksamhet till snoppen. Se bara på Sven Wollter i "Mannen på taket".*

Listan går också att använda sig av om man vill se vilka tre klädstilar killar ser roligast ut i.

* Denna film hade varit otroligt mycket roligare om den haft titeln "Sven Wollters snopp". Tänk er konversationerna:
- Jag var på bio igår.
- Jaså. Vad såg du?
- Sven Wollters snopp.
- Hur var den?
- Helt ok. Lite lång dock, och på mitten var den rätt seg. Och den slutade lite hastigt, men absolut sevärd.

Kommentarer
Postat av: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg (:

2008-05-07 @ 21:04:44
URL: http://favouriiitee.blogg.se
Postat av: Tanten

Fnissfnissfniss!

Tshirt och fitta är inte heller en helt lätt kombo att bära upp.

2008-05-11 @ 15:17:52
URL: http://tantens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0