...vad sa han?

För några år sedan brukade jag spela in program som gick sent på kvällen och se dem dagen efter. Det gör jag inte längre. Jag har konstaterat att om jag inte orkar sitta upp och se dem är det inte lönt att se dem alls.

Vid ett tillfälle spelade jag in "CSI Miami" , som jag jag sedan såg dagen efter. Programmet gick ganska sent, eller tidigt om ni så vill, och det var kanske därför som Kanal 5:s speaker och grafiker skojade till det lite.

För det första stod det såhär innan programmet började: CSI Majämi

Jag hann knappt reagera innan speakern sade följande:
- Ja och nu är det dags för ett program där killen som råkar illa ut borde ha sagt "Ge mig min lem, jag vill hem. Varsågoda"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0