Pappa Jack på elefanten.

Jag gillar att se dåliga filmer. Det är lite av en hobby, och det blir bara roligare ju mer dyra de varit att producera. En riktigt dyr dålig film kan vara hur kul som helst. Ta "Van Helsing" som ett exempel. Den hade en produktionsbudget på 160 miljoner dollar, och sedan tillkommer ju budget för marknadsföring. Resultatet är en otroligt fånigt dyr meningslös kalkon med CGI-effekter som får stopmotion att framstå som underverk. Men oj vad kul det är att se. Man undrar ju om NÄR de inblandade började titta på varandra och ställa frågan: "Är det bara jag, eller är det vi gör riktigt dåligt?"

Det blir bara bättre ju fler sågningar filmen får. Är den dålig, måste jag bara se den.

...dock gäller inte detta när det kommer till komedier eller drama. Då blir det bara pinsamt. Tafflig humor eller sirapssöt dramatik är faktiskt inte kul. Inte ens om man stänger av ljudet.

...dock såg jag nu i helgen en riktigt sågad komedi. Den var precis som man beskrev den: DÅLIG, PUBERTAL och PINSAM!

Det var lite plågsamt att se hur mycket man ansträngt sig för att få folk att skratta, och inte lyckas!

Men...ett skämt var kul.

"If you had a father name Jack who sat on an elephant, would you help your father Jack off an elephant?"

Filmen i sig var "The Love Guru".

Se den inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0